Haku
Viitteet 1-7 / 7
Kulttuuri tietoyhteiskunnassa : Strategia 2010 ja toimintaohjelma. Ehdotus
(opetus- ja kulttuuriministeriö, 2003)
Ehdotus kulttuuriseen tietoyhteiskuntaan tähtääväksi strategiaksi on osa opetusministeriön laajaa strategioiden muodostamistyötä.
Opetusministeriön strategian ohella ministeriön politiikkaa ja toimintaa ohjaavat useat ...
Liikunnan kansainvälinen strategia 2003-2005
(opetus- ja kulttuuriministeriö, 2003-07-28)
Opetusministeriön 5.2.2002 asettaman työryhmän tehtävänä on ollut arvioida Liikunnan kansainvälisessä strategiassa (komiteamietintö 1991:45) esitettyjen toiminnallisten ehdotusten toteutumista ja vaikuttavuutta 1990-luvulla. ...
Kulttuuriperintö tietoyhteiskunnassa : Strategiset tavoitteet ja toimenpide-ehdotukset
(opetus- ja kulttuuriministeriö, 2003)
Opetusministeriö asetti 11.1.2000 Kulttuuriperinnön digitointityöryhmän (KULDI) osana valtioneuvoston Sisältötuotanto-hanketta. Työryhmässä ovat olleet edustettuina museot, arkistot ja tieteelliset kirjastot. Työryhmän ...
Kirjastostrategia 2010 : Tiedon ja kulttuurin saatavuuden politiikka
(opetus- ja kulttuuriministeriö, 2003)
Yleinen kirjasto on perusopetuksen ohella julkishallinnon tärkein tapa toteuttaa tietoyhteiskunnan kansalaisuuden perusedellytykset. Se on keskeisin käyttäjän tarpeita kohdennetusti palveleva sivistys- ja kulttuuripalvelu, ...
Opetusministeriön strategia 2015
(opetus- ja kulttuuriministeriö, 2003)
Opetusministeriöllä on koulutuksen, tieteen, kulttuurin, liikunnan ja nuorisopolitiikan sekä kirkollisasioiden asiantuntijana yhteiskunnallinen vastuu kansakunnan sivistyksen ja hyvinvoinnin edistäjänä. Opetusministeriön ...
Koulutus- ja tiedepolitiikan aluestrategia vuoteen 2013
(opetus- ja kulttuuriministeriö, 2003)
Muuttuuko mikään? Näkökulmia tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön strategiaan
(opetus- ja kulttuuriministeriö, 2003)
Muuttuuko mikään? Näin kysyy tämä tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön strategian toteuttamista pohtiva, paljon toivottu kirja. Se on tarkoitettu kaikille strategian kanssa työskenteleville opettajille, koulun johdolle ...