Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakkaansuojan kehittäminen julkisissa hyvinvointipalveluissa. Lausuntotiivistelmä
(oikeusministeriö, 2011-12-09)
Oikeusministeriö pyysi asiakkaansuojan kehittämistä julkisissa hyvinvointipalveluissa koskevasta raportista lausuntoa 69 viranomaiselta ja yhteisöltä. Lausunnon antoi 49 tahoa.
Valtaosa lausunnonantajista piti ...
Kuluttajan- ja asiakkaansuojan parantaminen henkilöön kohdistuvissa palveluissa : Työryhmän mietintö
(oikeusministeriö, 2020-05-28)
Esityksessä ehdotetaan lisättäväksi kuluttajansuojalakiin uusi 9 a luku eräistä henkilöön kohdistuvista palveluista sekä säädettäväksi kokonaan uusi laki asiakkaansuojasta julkisyhteisön järjestämissä sekä muissa muun kuin ...
Asiakkaansuojan kehittäminen julkisissa hyvinvointipalveluissa. Raportti
(oikeusministeriö, 2011-03-22)
Raportissa vertaillaan julkisen hyvinvointipalvelun asiakkaan asemaa vastaavan palvelun yksityiseltä elinkeinonharjoittajalta hankkivan kuluttajan asemaan. Raportti on jatkoa oikeustieteen tohtori Mia Hoffrénin selvitykseen ...
Julkisen hyvinvointipalvelun asiakkaan asema : Lausuntotiivistelmä
(oikeusministeriö, 2010-10-12)
Julkisen hyvinvointipalvelun asiakkaan asemaa koskevasta kuluttajaoikeudellisesta selvityksestä saatiin lausunnot yhteensä 27 viranomaiselta ja yhteisöltä.
Selvityksessä ehdotettiin, että kuluttajansuojalain (38/1978) ...