Haku
Viitteet 1-4 / 4
Koululaisten aamu- ja iltapäivätoiminnan järjestäminen
(opetus- ja kulttuuriministeriö, 2002-08-12)
Työryhmän tehtävänä oli 30.6.2002 mennessä laatia ehdotus valtioneuvoston periaatepäätökseksi aamu- ja iltapäivätoiminnan järjestämisestä. Ehdotuksen tuli sisältää lasten ja nuorten tarpeita vastaavan aamu- ja iltapäivätoiminnan ...
Perusopetuksen aamu- ja iltapäivätoiminnan sekä koulun kerhotoiminnan laatukortteja valmistelevan työryhmän muistio
(opetus- ja kulttuuriministeriö, 2012-05-02)
Pääministeri Jyrki Kataisen hallitusohjelmassa asetettiin tavoitteeksi vakiinnuttaa koulujen kerhotoimintaa, joka yhdessä aamu- ja iltapäivätoiminnan kanssa antaa oppilaalle mahdollisuuden harrastuksiin koulupäivän ...
Perusopetuksen laatukriteerit: Perusopetuksen, perusopetuksen aamu- ja iltapäivätoiminnan sekä koulun kerhotoiminnan laatukriteerit
(opetus- ja kulttuuriministeriö, 2012)
Laatukriteerit tarjoavat käytännöllisen työkalun arvioida koulutoimea koskevien päätösten lyhyen ja pidemmän aikavälin vaikutuksia koulujen toimintaan. Parhaimmillaan laatukriteereihin perustavan arviointitiedon avulla ...
Koululaisten aamu- ja iltapäivätoiminnan lainsäädännön toimivuus, toiminnan laatu ja muutostarpeet
(opetus- ja kulttuuriministeriö, 2009-02-12)
Koululaisten aamu- ja iltapäivätoimintaa on järjestetty perusopetuslain säännösten nojalla 1.8.2004 lähtien. Lainsäädännön myötä aamu- ja iltapäivätoiminta on yhtenäistynyt ja kehittynyt myönteisesti. Toimintaan osallistuvat ...