Haku
Viitteet 1-3 / 3
Markkinointiviestintä murroksessa. Muutostekijät ja niiden vaikutukset suomalaiselle media-alalle
(liikenne- ja viestintäministeriö, 2013)
Selvityksessä annetaan jäsennelty kokonaiskuva markkinointiviestinnän ja erityisesti mediamainonnan kehityksestä sekä sen vaikutuksesta suomalaiseen lehtimediaan.
Kansainvälisen mediamainonnan markkina on suuruudeltaan ...
Lehdistön tulevaisuus
(liikenne- ja viestintäministeriö, 2013)
Selvityksessä kuvataan lehdistön nykytilaa ja tulevaisuutta sekä uhkakuvia ja uusia mahdollisuuksia. Selvityksessä muun muassa luodaan katsaus lehtimarkkinoihin, lehdistön oikeudellisen ympäristön ajankohtaisimpiin ...
Aikakauslehdet ja uusi teknologia
(liikenne- ja viestintäministeriö, 2003)
Aikakauslehdet ja uusi teknologia -tutkimuksen tarkoituksena on analysoida uuden teknologian käyttöä aikakauslehdissä sekä luoda keskustelua uusien teknologioiden mahdollisuuksista aikakauslehdissä.