Haku
Viitteet 1-3 / 3
Sosiaali- ja terveydenhuollon tietoteknologian hyödyntäminen : Osa I. Saumaton hoito- ja palveluketju. Asiakaskortti
(Sosiaali- ja terveysministeriö, 1998)
Yhteiskunnan kehitys on muuttunut koko ajan nopeammaksi, monimutkaisemmaksi ja vaikeammin ennakoitavaksi. Sosiaali- ja terveydenhuollon palvelujärjestelmä koskettaa lähes kaikkia kansalaisia joissain elämän vaiheissa ja ...
Sosiaali- ja terveydenhuollon valtionosuusuudistuksen vaikutuksia selvittävän työryhmän muistio
(Sosiaali- ja terveysministeriö, 1996-4-17)
Kotona annettavien palvelujen maksuja selvittäneen työryhmän muistio
(Sosiaali- ja terveysministeriöKAMA-työryhmäSosiaali- ja terveysministeriö, 1997)