Haku
Viitteet 1-2 / 2
Sosiaali- ja terveydenhuollon tietoteknologian hyödyntäminen : Osa I. Saumaton hoito- ja palveluketju. Asiakaskortti
(Sosiaali- ja terveysministeriö, 1998)
Yhteiskunnan kehitys on muuttunut koko ajan nopeammaksi, monimutkaisemmaksi ja vaikeammin ennakoitavaksi. Sosiaali- ja terveydenhuollon palvelujärjestelmä koskettaa lähes kaikkia kansalaisia joissain elämän vaiheissa ja ...
Sosiaali- ja terveysministeriön ja sen alaisten laitosten tieto- ja tilastotuotantoa sekä tiedonkeruun perusteita tarkistavan työryhmän loppuraportti (TIIKERI)
(Sosiaali- ja terveysministeriö, 1998)
Työryhmän tehtävänä oli sovittaa sosiaali- ja terveysministeriön ja sen alaisten laitosten tiedonkeruun perusteet yhteensopivaksi nykyisen lainsäädännön sekä valmisteilla olevien henkilötietolain ja julkisuuslain kanssa. ...