Haku
Viitteet 1-2 / 2
Sosiaali- ja terveydenhuollon tietoteknologian hyödyntäminen : Osa I. Saumaton hoito- ja palveluketju. Asiakaskortti
(Sosiaali- ja terveysministeriö, 1998)
Yhteiskunnan kehitys on muuttunut koko ajan nopeammaksi, monimutkaisemmaksi ja vaikeammin ennakoitavaksi. Sosiaali- ja terveydenhuollon palvelujärjestelmä koskettaa lähes kaikkia kansalaisia joissain elämän vaiheissa ja ...
Sosiaali- ja terveysalan verkkoaineistojen tarve ja hankintamahdollisuudet
(Sosiaali- ja terveysministeriö, 1999)
Työryhmän tehtävänä oli opetusministeriön Kansallinen elektroninen kirjasto, FinELib-hankkeeseen, liittyen kartoit-taa aineistojen saatavuutta nykytilanteen kuvauksen pohjalta sosiaali- ja terveysministeriön kirjastoissa ...