Haku
Viitteet 1-2 / 2
Asiakasryhmäkohtainen tieto laadusta ja vaikuttavuudesta sosiaali- ja terveydenhuollon tiedolla johtamisessa ja ohjauksessa : Laaturekisterien asema palvelujärjestelmässä
(sosiaali- ja terveysministeriö, 2019-12-20)
Tiedolla johtamisesta on tullut uusi johtamisen malli. Laatu- ja vaikuttavuustiedon merkitys palvelujärjestelmälle ja mahdollisuudet tiedon käyttöön päätöksenteossa ja johtamisessa kasvavat. Talouden ja toiminnan tunnuslukujen ...
Sosiaalihuollon tutkimuksen ja kehittämisen rakenteet uudistuvassa sosiaali- ja terveydenhuollon palvelujärjestelmässä : Selvityshenkilöraportti
(Sosiaali- ja terveysministeriö, 2019-05-03)
Sosiaali- ja terveysministeriö asetti hankkeen ”sosiaalihuollon kehittämisen organisoituminen uudistuvissa sosiaali- ja terveydenhuollon rakenteissa” ja selvitys tuli toteuttaa aikavälillä 11/2018 – 3/2019.
Selvityksen ...