Haku
Viitteet 1-6 / 6
Sosiaaliturvan väärinkäytöksiä selvittäneen työryhmän muistio
(Sosiaali- ja terveysministeriö, 2000)
Sosiaaliturvan väärinkäytöllä työryhmä tarkoittaa sellaista tahallista tai tarkoituksellista toimintaa, jolla pyritään saamaan oikeudetonta taloudellista hyötyä antamalla vääriä tietoja tai salaamalla asian oikea laita. ...
Lasten päivähoidon kuntatason hallinnon järjestämisvaihtoehtojen lisäämistä selvittävän työryhmän muistio
(Sosiaali- ja terveysministeriö, 2000)
Sosiaali- ja terveysministeriö asetti 27.6.2000 työryhmän selvittämään, miten lasten päivähoidon kuntatason hallinnon järjestämisvaihtoehtoja voitaisiin lisätä. Työryhmän tehtävänä oli laatia selvitys lasten päivähoidon ...
Sosiaalialan osaamiskeskus : Opetussosiaalikeskustyöryhmän muistio
(Sosiaali- ja terveysministeriö, 2000)
Sosiaali- ja terveysministeriö asetti lokakuussa 1999 työryhmän viemään valtakunnallisesti eteenpäin aikaisempaan opetussosiaalikeskustoimintaan pohjautuvaa kehittämistyötä.
Sosiaalialan opetuksen, tutkimuksen ja käytännön ...
Kompetenscentralen inom det sociala området : Rapport av arbetsgruppen för undervisningssocialcentraler
(Sosiaali- ja terveysministeriö, 2000)
Social- och hälsovårdsministeriet tillsatte i oktober 1999 en arbetsgrupp med uppgift att fortsätta utvecklingsarbetet som grundar sig på den tidigare verksamheten i undervisningssocialcentralerna. Förbättrande av undervisning, ...
Vammaisten henkilöiden työllistymisen edistäminen
(Sosiaali- ja terveysministeriö, 2000)
Sosiaali-ja terveysministeriö asetti maaliskuussa 2000 varatuomari Matti Marjasen selvityshenkilöksi, jonka tehtävänä oli vammaisten ja vajaakuntoisten henkilöiden työllistymisen esteiden selvittäminen ja niiden poistamista ...
Sosiaalityön selvityshankkeen seurantaryhmän muistio
(Sosiaali- ja terveysministeriö, 2000)
Sosiaali- ja terveysministeriön ja Stakesin asettama selvityshenkilö Aulikki Kananoja jätti raporttinsa ”Murros on mahdollisuus” maaliskuussa 1997. Raportissa tehtyjen ehdotusten toteutumista edistämään ja seuraamaan ...